IKLAN..

Wednesday, May 23, 2012

SUP PANAS KAT BUKIT AMAN...


Aku gi lapor diri di bukit aman tadi...dengan hubby..hahahaha...dah lamenyer tak datang sini...lama sungguh....dolu selalu jugak ke sini and kirenyer kitorang ni regular customer ler yer....tapi dah tak jadi regular sebab bz cari makan kat tempat len...

SO..orang seblah aku ni kan nak kawen ujung minggu ni, nak kontrol makan takut baju tak muat dah fitting baekkkk punyer....makan roti pagi petang...huhuhu...aku lapor ler cenggitu makan roti manjang...

Apa  yang aku suker kat kedai ni sebab ade sup panassssssss..beshhh!Daging nyer lembuuuuttt jer...menu yang len2 sama jer macam kedai makan lain ok...harge quite affordable...sedang2 jer....


Sup Daging yang superbbbb....


Ni memang menu tetap yang aku amik kalau makan dolu, kini dan selamanya...hahaha...rebung masak lemak dia ohsem giler.....

Sape2 yang suke minum sup panasssss.....bleh la datang sini...depan bali polis bukit aman keh...

tata..
 
 

No comments: