IKLAN..

Friday, May 25, 2012

DELIVERY ORDER…



Sob…sob…takde geng makan rini…orang sebelah aku ni dah balik kampong nak kawen, hubby plak semayang jemaat…huhuhuhu…..nak makan area opis pon dah tahap boring wehh…5 tahun kat sini…dah hafal menu2 makcik2 gerai kat bawah ni…jemu2!..tapi nak makan punyer pasal memang otak ni bergeliga sket….sediakan duit ja….

Aku tepon 1-300-88-2525…nama dah ade dalam senarai…regular customer betol nih…hahaha..dah 2 kali aku order spageti..giler buntu tak tau nak makan ape nih…sebelom ni aku dah try Spicy Arabiatta Spageti….hmmmm..so-so…my lunch order hari nih, aku nak try Prawn Olio Spageti…..wooootttwooottttt…..tengok dalam web derang cambestttt ajer…..kasi try lah dulu  yep….total kene charge including tax adalah RM13.85….sama cam kalau aku pergi pusat bandar, take away plus tambang teksi….


 tak sangke Prawn Olio ni pedassss gilosss...


okie..mau sambung makan...tata..

No comments: