IKLAN..

Friday, May 4, 2012

PASAR BORONG...


Aku pernah dok menyewa kat selayang...aku memang suker dok selayang walaupon dikelilingi india2 dan indon2 tapi aku tetap suker...sebab ade NSK..yeay!...suker sangat soping situ...hahahaha..memang lah situ ko takkan dapat Henbeg Polo, Kasut Vincci tapi kenyang  beb...makan macam orang kaye!..memang mewah...sumer fresh dan paling penting murah...24 hours open boleh g beli bile2 mase ko suker...hahaha...kalau mate tu larat, silalah soping jam 2, 3 pagi...memang best...tak sesak2...

Ok.tu jer nak citer...sebenarnyer nak kasi  tau aku baru buat kad ahli nsk..hihihi…



P/s : Korang adew?????hahaha... 


Updated on 21/12/2012 - sob..sob..nape ruangan komen i problem tak boleh bukak...susah nak reply komen kengkawan...uwaaaaa....!..ni alternatif punyer solution ni aku jawab kat post page aje bleh??...buat Nor... ni nak jawab soklan awak nih...of koslah pasar borong selayang lagi murah tapi sesak sangat...kalau nak beli barang dalam kuantiti banyak cam untuk berniaga, lebih elok beli kat pasar borong...bleh tawar2..kat nsk harge dah fix tak boleh  nak tawar2 tapi for me lagi selesa beli kat NSK sebab ade troli senang  nak usung anak sekali...huhuhu..
 

1 comment:

nor said...

Nsk tu lagi murah kr dari pasar borong selayang tu..comfius ler..