IKLAN..

Thursday, May 17, 2012

NARA HOUSE OF KERABU @ GOMBAK PRIMA


Ahad minggu lepas aku makan sini…asalnyer nak cari kedai makan arab yang kuar dalam paper kosmo tapi sesat…pusing2 tak jumpe last2 decide makan sini…kalau dah kater nama kedai pon tajuknyer nasi kerabu, wajiblah makan nasi kerabu….yep?aku suker environment kat restoren ni..selesa sangat dan aku memang penggemar tegar nasi kerabu tapi sedey lah….aku letak harapan tinggi sangat kot last2…hmmmmm…aku rase sedap lagi nasi kerabu kat pasar malam rumah aku ataupon kat kampong baru….hari tuh aku order nasi kerabu dengan ayam percik….punyerlah lama tunggu makanan sampai….air dah abes separuh…tapi biler sampai…memang sedey…sejuk je nasi kerabu & ayam percik tuh + ulam2 sikit sangat = tak suker ok.!…...nasi kerabu memang sumer rase same jerk kat memaner pon tapi kat sini memang tak memenuhi piawaian aku sebagai penggemar nasi kerabu…!..hahaha…giler ah statement….

The only makanan yang panas adalah kentang goreng untuk apip…tu pon kurus2 serta tidak memenuhi standard kentang goreng yang sepatutnyer derang serve kat customer untuk restoren2 cenggini, lainlah kalau gerai mamak tepi jalan…hahaha…banyak betol yang aku tak puas hati…

Untuk lain2 menu ( menu memang banyaksss…yang ni aku suker… ), aku tak cuber lagi…so, takbleh nak komen lelebih, aku komen yang aku order ja..tapi tang menu yang hubby order, sedap la kot sebab aku tengok licin je pinggan dia hewhew….harap derang dapat memperbaiki mutu hidangan derang, takde niatpon nak kondem restoren nih..cume…restoren cantek2 mestilah hidangan pon mau cantek a.k.a sedap, right bebeh?..barulah pelanggan yang tak cerewet cam aku nih puas hati….hahaha….tak cerewet lah sangat…!

Ok..korang2 yang nak makan sini…silerlah yer..nanti aku bagi alamat atau korang bleh google….kalau sedap jer, memang aku lah tuh yang tak bernasib baik time order tempoh hari atau mebi tekak aku terpeleot sket hari tuh..tu yang ngengade semua nak komplen..hahaha…... 

Pics aku post later - ade dalam hp hubby..tata....

15/7/12 - as promised..., nahh pics...










P/s : setel keh utang...!


No comments: