IKLAN..

Wednesday, May 23, 2012

IT’S A WEDDING WISHES..




Entri aku buat awal2 takot luper post..hihi...




Nampak cam besha jer kotak ni ken???Ha’ah…aku bagi peti ais…muat2 je dalam kotak tuh…hahha…ok ok…kotak tuh aku beli kat Hinode – kedai 5 hengget a.k.a kedai peberet..aku takbleh masuk lelame dalam kedai tuh..alergik!...semua pon nanti aku nak borong…hihihi…kotak tu sebenarnyer cinonet jer..seswai ngan isi dalam  tuh…isi dalam tuh biarlah orang seblah jer tawuu…hope dia suker lah sebab aku dah boring dengan gaye skema bagi hadiah mangkuk ayun kat pengantin…keh..selamat pengantin baru kat orang sebelah..( Ckin + Azrul ) yang bakal tamatkan zaman daranyer this weekend...cikin tu yang dara tau bukan azrul..lalala..sila jangan salah anggap...moga majlis berjalan lancar dan bahgie hingga akhir hayat…aku tak dapat pergi…sob..sob…so aku kasi pas hadiah awal2…sob..sobs……


P/s : I am attending kenduri kawen kezen kat perak..

No comments: