IKLAN..

Friday, May 4, 2012

AYAM GOLEK PANTAI DALAM..SILA AMIK BAUUUU....


Fuh…lame gilos aku tak pergi makan sini…dolu selalu jugak menyinggah…transport takde susah sket nak gerak makan jejauh nih…arini orang seblah amik parking bos..bos cuti yabedabeduuuuuuuuu…maka panjanglah langkah kitorang….dari semalam dah decide nak g makan mane…hihi….padahal semalam kitorang poser…nafsu betol ken…?

So, jemaat memang lunch awal..sendri decide…hahaha..bagus2…hati berbunga riang ria dah terbayang kesedapan ayam golek juicy tuh…dah meleleh ni air liur aku…sampai2  terus order…tapi  yang tak bestnyer situ takbleh beli sebelah..korang kene beli seekor RM20…hoh..memang nak kasi kenyang betol nih…terpaksalah meminimakan nasi dah lauk pauk len…order sayur kailan , tomyam campuq & makan dengan ayam….order bebanyak  kang tak abes plak nak ratah ayam  perut sendat bedal lauk len…so…ayam golek, kalian ikan masin & Tomyam campuq…marbeles woohh!!!

Total kene tiaw adalah 37.40…kongsi sama rata ler yep ngan orang sebelah….dah ngidam sesame, makan sesame maka bayor pon sama rata keh…Too bad, aku tak snap pics tomyam dan kalian…rupe same jer cam kat kedai len gak..cume aku nak tayang ayam golek ni jer hah..hihi…..aku dan orang seblah tak berjaya bedal sumer ayam tuh sebab totally perut kenyang abes nih, kang tak larat plak nak jalan…kasi tapau lah bawak balik rumah…yeahaaaaa…..burpppppppp..erkkk!


laici n bandung.....yaaa..aku nak pergi bandung tak dapat, minum air bandung pon jaaaddiiii ler...sob..sob...


tak sangke dapat makan ayam golek 5 bintang walaupon bukan di hotel 5 bintang...wuuhuuu...


dari kejauhan dah terbauuuuu- bauuuu...


ni ler rupe ayam golek yang menjadi igauan.... 


So...ape lagi..silalah dapatkan sekor kalau ngidam...jangan tunggu bulan poser, takut naik harge lagi...muahaahahahaha...

Tata...





1 comment:

KaKi Jalan said...

huhhuhu...
kdai dia da renovate dah skunk..
:)