IKLAN..

Wednesday, May 9, 2012

KENDURI CUKUR JAMBUL ~ PJ + SS = SESAT INFINITI…..!


Now I know SS tu stand for what selain dari seksyen???hihi… ss isssss..Sesattttttttttttttttttt….mencari rumah tuan empunyer kenduri sampai rasa nak patah balik..huhu…takde signboard yang proper, nama jalan tak synchronized….menyampah lah…tapi dah janji nak datang so, gagahkan jua demi kambing golek…hahaha…keji sungguh….bukan sebab kambing golek…tu part off jer, yang lainnyer sebab liya tak pernah missed datang kenduri family aku…so, ini sebagai balas balik dengan tahap kerajinan dia…hihi…boleh ker gitu, main balas2?...aku boleh kan ajer…

So, akhirnya sampai jugak, berjemput ok..kalau tak,memang sampai ke sudah tak jumpe2 rumahnyer…hahahaha….almost 2 jam kot kitorang berpusing area pj cari jalan ss1/41….senang citer, memang peninglah!..sampai2 terus pergi jumpe baby dulu…harusssss nih….relax2 jap, then terus ke meja santap yer tuan puan…lapor!….kami dihidangkan dengan menu fantastic yeba yeba..incik kambeng golekkkkk yang dah tak nampak tergolek sebab siap dipotong2..hihi….ade 2 sos, tapi aku makan sos blackpepper jer..lagi satu tuh tak berapa tertarik nak ambil, cube dan rase…puas lah jugak makan sebab boleh bedal banyakk..ade ayam  goreng, nasi beriyani, roti pita arab, daging masak kuzi, salad, mash egg, buah2 dan air panas & sejuk…aku tibai kambeng dan nasi jer…yang len aku tak tengok dah kalau dah jumpe menatang nih..hehehe…

Agak lama di meja makan uolllss….pas kenyang, pi jengok baby….then salam2 semua orang….balikkkkkkkkkkkkk rumah……yeayyy...


portion pinggan aku..


kek pelangi...not so yummy..


apip punyer portion yang in the end jadi aku punyer portion jugop!


gumbira dapat tengok lori sampah live!haha..


 penoh sepinggan cenggini sape punyer lagi kalau bukan laki mak noks!


P/s : tenkiu liya & najmi jemput kitorang, anw, dah kenyang pon…


No comments: