IKLAN..

Wednesday, May 9, 2012

BREAKFAST KAT MCD..


Aku bawak apip pukul 10 gerak ke mcd..bukan buang tebiat tetibe nak sarapan kat sini..tapi nak tebus balik sebab semalam tak dapat masuk zoo…kat mc ade playground budak2..yerrr…tak besar pon, cume ade gelongsor tapi happening la sebab budak2 bleh makan sambil main2…dan paling penting tak kotor and enviroment selamat…aku amik port meja bebetol depan gelongsor tu so aku sambil makan boleh tengok apip…tak order yang berat2 pon sebab aku kenyang dah tibai cekodok kat umah…so aku beli hashbrown, hot cake dan apple pie untuk apip…me???just amik kopi jer!...naseb baik tak sampai waktu lunch lagi, kalau tak, memang aku dah order ayam 2 ketol..hihi..










Apip- as usual…takmo makan…especially kalau dah nampak menan depan mata….aku ni kire dah abes idea dah tak tau nak buat cara ape untuk apip minat makan…tapi kalau minum susu…masyaallahhhh…..kuat ya rabbi….agak2 dah 20 round turun naik gelongsor, baru rase lapar agaknyer…sendri volunteer datang ke meja, tibai hashbrown sekeping…wuhuuuu..abes siap mintak tambah…haha…hampir 2 jam tersadai situ, pukul 12.30, baru gheti nak balik umah…sebelum balik, tapau air milo n kentang goreng dan nugget untuk apip…..puas!...that’s how I spend my time with my son….wala!

No comments: