IKLAN..

Wednesday, March 21, 2012

SUSHI KING @ MID VALLEY

Yeay......Finally been here for lunch....tapi tapau ja!...seksaited sangat nie balik opis terus update dalam belog...hahaha...tenkiup orang sebelah bawak g mid nih...

Selected sushi ja yang nak cube makan...nyummmm...nyummm..gigih sangat cari ni sampai ke Mid Valley...hahaha...

Omaigaddddd....fresh giler sushi tak macam yang dalam pack kat carrefour...berbau mahsam..jakun sungguh aku makan nak habaq kat semua...


 While waiting, they served us this - Teh cino...


Eksaited tengok..haha..kalau bawak apip - sure dia terbalikkan semua pinggan depan tuh!haha..


total diatas adalah RM8.50

Amik 3 jenis sushi ...1 set around 2 @ 3 ringgit ja...naaaakkk sangat cube Takoyaki Takotao yang orang dok cakap2 kebest'tannyer...puaslah dok belek2 menu tapi Takoyaki tuh Octopus yer????Tak lalu lagi makan lah..next time mebi...huhu..hoho..aku tak tau ape ker name sushi yang aku makan nih..yang pastinyer sumer ade crab n omelet loh...

Sumer menu pilihan adalah yang masak2 punyer...member pon dok cakap tak makan mentah tak sushi lah...haha...yerrr,aku tak sampai tahap raw2 ni lagi...harap maklum...nantilah biler  keberanian nak makan raw tu timbol, aku mai sini balik yer..haha..

P/S:- Yam, awk kene cube ni sebab awak suke makan umai kan?raw kan?kat sini memang freshhh lah.....

Ermmmm...sushi ni side dish ja, kudapan di opis sambil berblogging...hahaha.  tata..

No comments: