IKLAN..

Wednesday, March 21, 2012

KENNY ROGERS @ MID VALLEY..

Haaaaa...ni baru lunch kitorang hari nih...hahahaha.....

Pening kepala dok piki2 nak makan apa sebab mid besar sangat..memula dah jalan kat food court kengkonon nak makan situ tapi nak tapau sushi punyer pasal terus ke LG, malas nak naik balik so terus decide makan sini pasal dah dekat dengan sushi...

Jadi memikirkan yang aku dah tapau sushi nak makan kat opis, jadi kita makan yang ringan2 ja...hahah..tapi taklah ringan pon...tak tau nak pilih ape sebab overall menu adalah ayam quarter tuh with side dish salad n muffin yang bleh pilih...tu pon aku amik menu yang aku kire paling murah n kecik kot sizenyer...huhu..tapi best..servis derang lajuuuuuu berdesuppppp...dah nak dekat pukul 2..aku pon makan laju2 lah..seb baek tak tercekik kan orng seblah?????




Kenny special quater - 13.50...aku lupe amik gambo muffin..haha..perluker?


Ice blended Mango Yougurt yang memang superbbbb tebaaaboooo..11.90

Ok  lah...aku masih kenyang lagi nih...sket lagi nak maraton sushi plak..hehe...bye-bye...

Oh yer..luper plak nak letak nota kaki....tadi aku pergi cari macaroons konon nak beli sebab nak rase...tapi ermmm alahai...cinonet saiz syiling lima puluh sen seketul 3.90...mahal sangat woh! terus tak jadi beli...wuwuwu...

 
 credit pics fr google

Nantilah mebi next time tunggu duit i banyaaakkkkkkkkkk2...haha...
 

No comments: