IKLAN..

Thursday, March 29, 2012

SECRET RECIPE BEBEH!

Aku dah kenyang tapi gatal nak share jugak dengan korang...Macam biase, aku pergi sini dengan partner jalan-jalan cari makan aku ( orang seblah )..hahaha...so, let's cekidauttt...



Less sugar pleaseeeeeeeeee...


Orang sebelah punyer order ~ Fish & Chip....


her Lemon Tea Ice...


Whoaaa...kali nih pilihan aku tak sesia...sedap giler....especially da sos yang very da secret..hewhew...
Aku ambil menu Carribbean Style Fish Fillet....So next time definitely i will order this..hiasan jer yang sangat kurenggg macam men campak2 jer...haha..


Disebabkan nama menu aku panjang sangat takut tak ingat, so aku snap untuk tatapan korang lah! Jadi next time korang boleh order dish ni sebab ianya sedapppp sangat....


Tak percaya??????tengok  nih....aku bedal kasi licin termasuk dengan hiasan2 dia skali..hahaha...salad sikit sangatlah letak...next time letaklah bebanyak sket plisshhhhh....memula tengok sos kaler ijau gitu, otak cam dah fikir ermmmmm...omaigoddddd...macam tak sedap jerrr..macam tak abessss jer...skali masuk dalam mulut....perghhhhh...sehdappppp....hahaha...dah bape banyak kali aku mentioned sedap dalam entri nih wei.....ce korang kire????Ok lah..serius nih...heaven sangat...silalah rasa keh..



P/s : Fish & Chip sangat muak ok...

No comments: