IKLAN..

Monday, March 19, 2012

BAGLAWA @ BAKLAVA DI SABA RESTAURANT


Waaaaaaaaa....bukan haku yang g makan sini sebenarnyer......aku cume dapat ole2 dari hubby sebab dia bergumbira makan sini ngan kengkawan ....sedihnyerrrr...so, aku takleh la review lelebih pasal tempat yang aku hanya tengok dari pandangan luar kalau aku nak ke jusco wm ikut jalan jelatek sebelah kiri...aku cume bleh explen keenakan rasa baklava je..huhuhu....

First time aku tau pasal mendalah ni mase aku tengok rancangan Food Paradise kat AFC Channel astro daa..macam sehdappp gilooossss....terliur daku ketika itu.....cari punyer cari dapat tau kat SABA ade baklava...takkan lah aku usha baklava jer yer dop...?menu2 len pon aku tengok gak dalam food review blogger len2...perghhhhh..memang tangkap leleh..kenyang seminggu kot sebab portion besau!hahaha..lelebih plak..

Dalam dok berangan nak g makan sini, sekaliiiii laki mak yang pergi sini dulu...sedih yuollsss....tak abes sedih lagi nih...hahaha..

Okey2..Baklava ni manisan feberet orang timur tengah....tapi manis dalam kategori aku boleh cekik lagi lah sebab manis gule yang di curah keatasnya dan filling dalam baklava ni adalah kacang pistachio yang dicincang kecik2...dalam tibi aku tengok saiz cam besar2 tapi hubby bawak balik saiz baklava ni ermmm alahai..cinonet..saiz mini kot..celah gigi..haha..datang dalam pelbagai bentuk.....siap packaging dalam box berharga seploh hengget...personal review aku, tak lah sedap mane pon..sekadar nak rase boleh lah.....biasa2 ja!  Makan Beriyani Kambeng lagi syiiookkkk kan yammm???



apip syiookkk menikmati baklava..


laki mak kenyang bawak balik resit n sekotak baklava..huhu..nak kasi jeles leteww..


hanya beberapa ngap ngap ja dah setel...


cinonet jer kan?




Kot2 korang teringin, bleh la beli yer...


No comments: