IKLAN..

Tuesday, March 20, 2012

KE MANE TUMPAH KUAH KALAU TAK KE NASI!



Ya...tapau ini bakat terpendam adik aku..turun temurun diwarisi dari emak...mula bersinar semenjak bergelar mak orang!hahaha...tapi di aplikasikan keatas majlis tertentu saje...hihi...

Apip pula mewakili aku...tukang serbu setiap kali ade makanan..hahahaha....tapi disebabkan itu adalah kuih tradisi...tak berapa gemar...sekadar amik dan rasa..Juga mungkin disebabkan aku baru lepas makan malam....kuih dibiarkan begitu saje terhidang....betty, lenkali tapau kek tiramisu ker, kek strawberi ker..barulah mata aku bersinar, nafsu aku membuak..dari mata turun ke hati giteww..hahah...


apip orang pertama serbu...yeayyyyy...


Yang kaler putih itu namanya - serabai...hahaha..serabai sungguh! Kaler ijau itu ondeh2....


Yang ini Roti jala..sape tak tau sila ketuk kepala sendri...


Kuah Durian makan dengan si serabai tadi....


Kari mari...weeehuuu..


Selingan ja, pencuci mulut lepas tibai kuih...



OK..my abah akan ker IPOH menjalani rawatan alternative mandi auranya....bakal menetap di sane selama 2 minggu....haaaa...maka my mak akan bertambah kelam kabut sebab takde sape nak tolong dia monitor 2 askar kecik kat umah tuh....lalalala...



P/s:- Hujung minggu ni takda pape nak buat...jom bakar2 panggang2?orang yang dikuarantin tu takda kan?hahahaha...
 


No comments: