IKLAN..

Thursday, March 29, 2012

LAKSAM YANG TEBABOOOOOOO!

Dah lame peram pics ni nak kasi letak dalam belog aku jugak ni...aku memang suker makanan pantai timur...Sebelum aku syiokkkkk kat hubby lagi memang aku dah jatuh chenta sama masakan pantai timur...tak semua lah, certain2 tapi mostly lah...dan aku rasa sangat betul puas makan waktu raya poser di rumah hubby....wohohohoho...sedap...dan itu adalah menu tetap yang MIL akan tempah...kalau ikut kate MIL aku, dia jarang masak laksam sebab anak2 dia ( adik2 ipar aku ) lebih suke makan laksa penang @ asam laksa....hahaha..maka laksam akan dimasak bile dapat permintaan hubby yang balik time  rayer...



Dan , biasenyer kalau mengidam kat laksam atau makanan pantai timur yang len, kitorang akan cari kat area kampung baru...

Yang sedihnyer, aku tak pandai masak sampai sekarang semua makanan2 nih..


P/s : i will learn someday...i promise...!

No comments: