IKLAN..

Thursday, October 18, 2012

TRAINING POST MORTEM...




I’m back for good!....yayyyy....program yang sungguh santai...tak rasa macam pergi training...rase macam ko sembang2 dengan kawan2....bahahaha...ok..masuk ni dah kali ke 2 aku kene attend training ngan Dr. Love nih...dah tau dah butir bicara yang dia nak cerita...cuma ada tambahan sikit here and there...nama program pon sama, 8ELQ which is stand for 8 Emotion, Love, Quotien ( yer ker ejaan aku nih, sila check sendri lah!)...program ni mengajar emosi melalui pendekatan cinta..before this 8ELQ Team Building kat sungkai...walaupon aku rasa aku ni dah penuh dengan perasaan chenta, demi memenuhi standard KPI target 40 jam tu, ku gagahi jua....muahaha..eh, takkk...aku memang suka attend training2 gini...dapat lah tambah ilmu sikit2....

Tapiiiiii...sekarang ni takmo citer pasal training lah walaupon tajuk entri gitu..aku memang suke lari dari tajuk....bab training, of kos lah bagus....tak boleh disangkal2 lagi...ni aku nak citer pasal makan 2 hari disana... haha...kesimpulan yang dapat aku simpulkan sepanjang makan di sana time lunch adalah kebuluran!..naseb baek setiap kali break time ade makan lagi, bolehlah cover mane2 yang kosong..tak pernah2 datang tebiat takmo makan secara pukal time lunch buffet nih, tapi pabila melihat kepada variasi makanan yang so-so...aku makan ala2 kadar lapik perut je...wuwuwuwu...

Tak best lah citer2 bagai nak rak tapi takde gambo...kennnnsss..??


SPOT this bus..BAS UNTUK WANITA...alahai cinonetnyer gambo tangkap dari jauh pakai henpon cokia aje...tak tau pon ade bus gini...baguslah kan!yang aku tahu pasal komuter je provide coach ( eh, betulker eja??) untuk wanita..itu pon masih ade jantan tersesat kat dalam tuh...senario yang biasa aku  tengok kalau mamat bangla atau nepal  yang masuk, semua pompuan2 pakat jerit..halau lah ni..tapi kalau mamat negro masuk, semua diam - termasuklah aku!...takottt...hahaha..maunyer tak takut..derang tumbuk skali, pengsan!!Bagi aku dengan adenya perkhidmatan begini harap akan mengurangkan kes pencabulan secara tidak sengaja dan sengaja...jadi wanita2 tidak akan fobia untuk naik perkhidmatan awam...yeay!



Macam tak percaya aku makan ini as main course lunch day 1 @ Flavours...sungguh itu bukan aku..adakah kerana aku secara tiba2 telah berubah menjadi makhluk ayu yang penuh ciri2 kesopanan di dada???atau adakah kerana aku menantu orang pantai timur, maka haruslah tunjuk teladan yang baik sewaktu makan???atau kerana aku memegang teguh prinsip rukun negara iaitu kesopanan dan kesusilaan????HAHAHAHAHA....sebenarnyer nasik dah abes noks.....!derang lambat refill balik...sebab dah lapor aku terus zas...zas...zas amik jer ape yang depan mata...MAKAN....eh, sila-sila jemput tengok yer..walaupon gambor tak berapa nak menarik tapi bersesuaian dengan tajuk restoren, FLAVOURS memang penuh rasa!





Sebab main course tak berapa nak kick serta bengang  tak dapat nasik yang menyumbangkan kolestrol dan karbo, aku  top up tang lemak...ngahngahngah!!!!..sungguh puas hati...sedap tahap gaban....cantek di mata dan sedap di mulut ku....cuma the size was soooooo kecit!nak makan ulang alik ambil - malu...!tuiiiiiii...



 Tadaaaa...ni lah restorennyer...ni aku snap cepat2 takut orang nampak...ngeh!


Bercamwhoring di dalam toliet adalah satu kemestian tapi hanya pada Day 1 saje sebab Day 2 bateri henpon kong kali kong!...Menyampahhhh!Kalau tak, mesti aku boleh mengabadikan gambar aku disini lagi..huhu...


No comments: