IKLAN..

Thursday, October 11, 2012

MEMBELI BELAH SECARA TAMAK!


Semalam aku singgah Sogo jap...itu pon lepas balik dari menyinggah di Masjid Jamek...dah 3 hari aku dok berulang alik kat kedai makcik jual tudong syiria...naseb baik makcik tu ingat muke aku...regular customer lah konon...miahaha...alang2 dah dapat can balik opis sendiri, silalah jangan lepaskan peluang habes-abesan ke masjid jamek mentapau ape yang patut...siap singgah muadz....betol-betol memborong tudong nih...murah lah tapi tak berapa nak chantek sangat...kene telek bebetol sampai ko puas hati...aku dah boring dengan tudong yang sedia ada kat rumah...mau tukar selera lain pulak...ok..lepas tapau tudong, naik lrt..terus ke sogo...tapi tak berapa nak sales la...sales tapi tak delah sampai rambang mate ko nak pilih mana satu...henbeg pon tak berapa nak menarik...shoot terus ke tempat kasut2 wanita tuh...nak beli kasut pengawas...untuk letak kat opis...sekarang ni nak dapatkan sign bos kene menapak jauh sket makanya nak pilihlah kasut yang bersesuaian...tak perlu lah aku jalan terkepit-kepit sopan sebab takut tergolek kat jalan...so dengan adenya kasut pengawas yang baru ni, aku boleh berlari tanpa ragu-ragu...yeayyy...

Ohhh..ingatkan lepas bayar nak berambus, sekali terjebak dengan kasut sarung yang lain...yang atas dia ala2 karipap tuh..very the selesa....aku suke...dah lama idam nak kasut ni tapi tak jumpe yang berkenan di mata...

 ni contoh kasut sarung karipap tuh...sebijik...mine was the cokelat... i loikkkeeeee!mak beli brand nautifit je...

 
Again, inilah namanya shopping konon2 secara berhemah tapi end's up jadi secara tak sedar diri...kat hall bawah ade plak sales baju budak...saje aku malas nak singgah takut terjebak sekali lagi...bijak aku kan....tang baju anak pandai pulak aku ngelak...miahahaha...

Besok ade building inspection lagi...seperti biasa lokasi adalah di lebuh ampang...nak jumpe potential buyers la kononnya...dah macam budak marketing pulak rasenyer...tapi kali ni aku nak pejam mata rapat2 takmo bazir2 duit...semoga iman aku kuat menangkis godaan tudong2 chantek yang melambai-lambai di Masjid Jamek nanti...hakkktuiihhhhhh!!!



                                                  
                                                       

Jaman pakai kasut gini udah berlalu, tak larat nak tampung                   berat              badan sendiri...sob..sob...



P/s : See...??Masjid Jamek pon boleh jadi tempat shopping yang marveles....nak up sket, ke sogo aje lah...nak soping kek Pavi, blom cukup duit lagi...ngehhhh!





No comments: