IKLAN..

Monday, October 15, 2012

REEDEMED DOMINO COUPON!


Dah kenyang dah pon...dah jadik najis mutawassitoh beberapa  jam yang lepas...muehehehe....keji tak??ohh...tak boleh keji2, sat gi nak kuar lunch...nanti hilang selera....Masa kejadian adalah hari sabtu lepas...lunch time...gigih aku keluar tapau hujan2 angkut apip skali ke Domino Ampang Waterfront demi 3 kotak regular pizza dan 1 kotak large pizza....huhu...


nilah kupon yang aku redeemed hari tuh...oh..tapi still kene bayar yer..bukan free2...sebab aku add on tang toping nyer...kasi simbah cheese lebih sket...dan aku kene beli large pizza untuk dapat 3 free regular pizza tuh...ok takpe sebab bukan duit aku...sempat pow abang...muahahha...apeda...nak banjer tapi pow duit orang...bijak tak aku??



Hasil redeemed...yeay.....semua toping adalah dari kalangan lain2 kasta tapi nampak sama sebab dak cheese dah take over...aku amik Extravaganza, Meat Mania, Beef Pepperoni & Classic Chicken....sedap gilos....licin 4 kotak dikerjakan dalam beberapa saat...
 


Dak Apip turut melantak sehingga 2 keping....



kasi close up sket...gebussssss je...!Aku amik semua Classic Hand Toast je..takde makne nak amik crunchy2 bagai...tak kenyang ok! 


Kasi tarik skettttt........


Apip sedang menikmati habuannya...



Sedap kan Apip???Next time mama banjer lagi ek..hari2 takbleh..kurus poket mama...!Muahaha...


Umpama habis madu sepah dibuang...ngehh....semua kupon2 yang derang tampal kat kotak tuh aku siap cabut awal2 untuk lenkali punyer redeem...hahaha..


No comments: