IKLAN..

Tuesday, October 9, 2012

INI BUKAN BETOL-BETOL....INI ADALAH COBAAN!!!!




Hubyy exam...!!!

Maka minggu ni aku akan jadi pengguna berkala van, lrt dan teksi....letihnye..malas nak menapak balik...public transport ni memenatkan....dah sedap ke mana-mana naik kete dan motor...kaki pon dah naik lemaklah!huhu..cara aku memotivatekan diri aku supaya tidak malas berjalan adalah dengan menyinggah syorga donia...Masjid Jamek..yeayyyyy...kalau nak menyinggah tuh, jangan haraplah pulang tangan kosong...kurang2 dua plastic jugak..hahaha...yang membezakan adalah samada  barang itu untuk diri sendri atau anak....tapi ada ketika macam dah tau nak beli apa...haaaa..masa duit tengah banyak kat tangan, boleh aku takde idea nak borong ape??!!pelikssss....time semput ujung2 bulan...waaaaahhh..kemain aku!semuanya berkenan...hahaha....semalam sampai rumah just on  time masih cerah lagi...tapi kadar kepenatan  berjalan tuh membuatkan aku tido awal...itu baru jalan seround dua kat Masjid Jamek rasa bagai nak pengsan...camnerlah nak sahut seruan gomen suh berjalan 10,000 langkah sehari...pancit mak noks..!Adakah ni petanda aku dah makin berat???huhuhu...

Tapi yang pasti ini sekadar latihan...my pre-walk sebelom sesi sebenar yang akan bermula tak lama lagi...kali nih aku nak pergi Nilai pulak, nak cari langsir baiii.....rumah gue dah nak siap....syiokkkkkk!


1 comment:

BetiZaini said...

ohoiiii..jenjalan nilai jgn lupe pit stop rumah aku..persembahkan segala2nya hasil rembatan..wawawaawa