IKLAN..

Friday, October 12, 2012

HAJAT TAK KESAMPAIAN!


Ehem...NYAMPAH!....tadi hujan lebat...hubby exam maka aku terpaksa menggagahkan diri pulang menaiki van haram...kalau ikut plan asal aku mahu soping di sogo sebentar...tapi van haram ni takmo hantor masuk jamek kate kl banjir....tak pasal2 aku ke kl sentral...naik putra lrt ke masjid jamik...kalau dah 2 3 kali turun naiknyer, alamatnyer memang malaslah aku nak menyinggah ke sogo...BENGANG!!!!

Melepas lah daku untuk menyopping hari ini....ingat bleh dapat baju anak dan hubby sehelai dua...huhu...eh, baju aku takpe takde dalam list....sebab dah seminggu muka aku menebeng di Masjid Jamek dan pulang tanpa tangan kosong...muahahaha...Tadi balik dari jumpe client kat lebuh ampang pon sempat singgah beli tudong...yesssss aku dah tau port baekkkkk jual tudong syiria...cantek2 tapi tanak bagitau kat mane...aku nak borong sorang......next time harussss singgah...oh..sempat gak singgah jap kat mydin...cari syampu apip, minyak rambut hubby, gummy candy yang rupe cacing tuh....again, rambang mata aku..pakkal lah aku takde rumah sendri je lagi ni...kalau tak, maunyer aku borong....!!!

Mak mertua dah inform tema kenduri kawen adik ipar adalah hijauuuu......tu yang aku menggelabah konon nak sama tema...kali nih nak heret sama laki dan anak cari sama kaler jugak...hahaha...

Semenjak bos aku coti panjang nih, idup di opis adalah heavennnn!takde keje makan gaji buto sungguh aku...keje aku still ada tapi dah takde orang guide lah...buat ikut kepala sendri terus submit ke director atau coo..yang derang pon maen sainnnn je...sok2 kalau kene audit..mampos aku!

Tadi ade orang jual kupon domino piza...konon kalau beli kupon tuh untong la sebab dapat kurangkan harga piza tu kalau beli thru kupon...dan aku terjebak dengan membayar RM20 hengget...yang, esok kita tapau domino???...ntah ape lah ahkak sales tu promote tak paham aku,  kasik duit cepat2 malas nak dengar ape lagi yang dia klentong....eh, camner orang buat sales2 ni bleh lepas masuk dalam opis nih??setau aku jurujual tak dibenarkan masuk kan???hmm....



tak tau ler sempat ke aku guna semua kupon nih...ahkak tu citer lebat sampai aku terpengaruh..



yang dah ade dalam purse ni pon dah berkepam tak redeem2..


Eh...lupa nak infom, tadi aku lunch kat warung makan ala food court seblah mydin...order nasi goreng seafood...this is our second time being here..still order makanan dan minuman yang sama jugak...tapi puas hati wohh!kemain banyak sotong and udang derang taruk...barulah namanya selari dengan nama menu yer dop???Ni tak, order nasi goreng seafood, tapi yang banyak dalam tuh,,,ayam...huh!!!..Tapi brader yang amik order tuh  eja seafood as 'siput'...risau aku kot betol pulak nanti dia bawak nasi goreng siput!!!BLUWEEEKKKK!!!..siput2 ni sedap buat masak lomak cili api je hokeh!!!...Tapi tadi sebab kebulur a.k.a gelojoh...melecur lidah aku hirup sup panas dia.....sampai sekarang ni terase lagi keperitannya...nak hilangkan letak ape ehh???colgate ke???

As starter....cehhhh..taknak kalah ni nak jugak ade starter nih...order lah kerang rebus....hancussssss...potongggg!!!!tumpul selera aku tau!!banyak yang busuk takbleh makan...hati panassss...nasib baek main course aku sedap!!!


ok..tak ade ide nak taip ape dah...dak apip jatuh tangga benjol kat dahi gara2 nak tunjuk terer bawak bakul susu dia..lalu mendapatlah anugerah benjol tuh!..nak gi tuam dahi apip...baiiiii....



No comments: