IKLAN..

Tuesday, October 30, 2012

NAK CARI LANGSIR...NAK CARI LANGSIR!


I'm on mission....mencari langsir untuk rumah....rambang mataku...tu baru tengok kat internet..belum lagi jejak kaki ke kedai langsir lagi nih..gue taknak pakai hok cangkuk2...dasar pemalas laki bini..hehe..dah terberkenan kat satu style langsir nih..jenis eyelet....meh sini aku nak tunjuk rupa langsir eyelet yang membuat aku jatuh hati tuh....

Tadaaaa....


 


 











 


 


 

 

  

 

Waahhhh..chantek2 kan langsir2 itu...tenteram jer rase hati dapat tengok langsir cantek2 nih...apatah lagi memilikinya...hahaha...memang sesuai sangat lah dengan citarasa pemalas kitorang nih...cari warna2 plain gelap..senang..kotor pon tak nampak...jimat boleh pakai lama sehingga 10 tahun...haha..lagipon rumah aku kecik jer..tak pakai banyak mane pon..cukup untuk cover sliding 3 panel, 3 tingkap bilik dan 3 pintu bilik....agak2nyer berapa lah kos semua ni???

Yang aku tahu, hok eyelet ni kene custom made...takde ker jual siap???


P/s : Gambar langsir mak amik kat gugle aje...tenkiu empunya gambo..

1 comment:

AYU Norfaizi said...

banyaaaak je jual yg siap...kt meden subang ada..kat jasko pon adew