IKLAN..

Monday, December 10, 2012

PAP SMEAR KALI PERTAMA!


Memula rasa nak cekik jer member yang bagitau proses ni sakit sampai meleleh air mata..ngeng!sampai aku fobia tangguh2 nak buat check up takut punyer pasal..tapi sebab hubby dah tunaikan janjinya dengan membeli sebijik rumah, so tibalah masa janji aku pulak...huahua..mahal tebus janji aku nih..bab2 rodok2 ni aku super penakut..

I took almost one year untuk kuatkan hati buat pap smear nih..walaupon hubby dah bising2 terpaksalah buat pekak badak sebab takut..and finally....sabtu lepas aku pergi jugak...doktor pon siap tanya kenapa tetiba terbuka hati nak buat pap smear coz aku supposedly buat pap smear sebulan lepas beranakkan apip and now apip dah 2 tahun 6  bulan..doktor dah bagi tarikh tapi aku terus lesap...huahua...eh panjang plak cerita, padahal nak bagitau jer....tak sakit okeh....serius!!tak sampai 3 minit pon..masa dia kuis isi pon tak rasa apa...percayalah...sebab aku ni penakut..rasa sesia je ambil masa panjang nak datang sini rupanya  tak sakit langsung...huahua..ok pasni tetiap tahun aku akan pergi...


 there's my lucky number...


My pap smear result akan diketahui selepas check up di Hospital Sri Manjung which is next month...!



No comments: