IKLAN..

Wednesday, December 26, 2012

HO HO HO CUTI KRISMAS YEAY!


25 hari bulan adalah hari ditunggu2 bukan sebab nak sambut krismas okeh...sebabnyer jatuh pada hari kerja, makanya jadi cuti umum so tak payah datang kerja...hoyehhhh...

Korang ke mane coti krismas semalam?....makan angen??...udahler senin mak koje sorang2 budak opis len bercuti-cutian...huhu...

Oh...semalam pergi ke Mydin Usj...memang konpom akan jadi hotspot aku lepas ni..rambang mata iolssss....semua pon murah2...banyak jugaklah aku memborong semalam barang2 rumah....alas kaki 8.90 aje, karpet nak letak kat bilik 32 hengget aje..haishhhhh...sumer pon murah...dengan mak2 aku sekali pening kepala tengok harge barang alolololo....geram je!..tu pon niat nak round2 area tuppaware ngan rak2 pinggan sekali kene jerit dengan apip...huahua....member dah tension barang dah penuh troli tapi tak setel2 lagi menyopping..jeles lah tu..!

As usual kalau shopping bawak apip memang tak best..banyak gangguan emosi okeh...tak bolehlah aku nak tenung belek2 barang lame2 sket....asek memekak je!..Bawak pergi key ep ci terus senyap kan......semalam aku sampai Mydin pukul 11.30 pagi ya ampunnnn ramainya umat..nasib baek parking adalah luas alam...semua shopping2 barang budak sekolah...jimat sket..aku sok2 pon nak shopping sini je biler anak dah start sekolah..semua pon beli borong...stok setahun kot...!Kaler pensel yang panjang 12 batang 2.90 aje...murahlah tuh!!!...kalau kat Carrefour Tesco??sendri mau ingat lah yer...Konpomlah jadi tempat feberet nih...sayaaaaang Mydin...tetibe..hahaha...

Balik rumah dalam pukul 3.30 petang...ni sebab fikir hubby nak pakai kete nak ke kelas je, kalau tak harus aku sambung merayap lagi nih...muehehehe..ok lah..bye!


No comments: