IKLAN..

Monday, December 10, 2012

CYST DATANG LAGI..



Ok ni susulan ke hospital hari tuh...konon nak buat pap smear je tapi sebab history cyst aku bermula di sepital ni, terus cerita kat doctor pasal ruptured cyst aku yang sampai kene emergency operation di Hospital Sri Manjung Perak..so doctor scan perut dan nampak 2 bijik...sekor dah 4 cm, sekor lagi masih cinonet..uwaaaaaa.....aku takut...!..Doktor advised untuk makan pil perancang yasmin on my first day period supaya darah period akan keluar sket je..cyst akan hidup selagi masih berlaku kitar haid..sekiranya cyst aku masih membesar bagai johan dan doctor tak dapat sebarang info dari doctor sri manjung, perutku akan di laproskopikkan semula..my other option adalah injection yang berharga 1k andai cyst aku adalah endometriosis..dalam jangkamasa injeksion diambil aku tak boleh pregnant untuk matikan sebarang sel...huhu...seram..dah macam kanser treatment pulak...haraplah sangat doctor manjung bagi kerjasama dan info kepada doctor kbmc nih...


darah mak kene ambil...


Dr. Norlida...my first time check up dengan dia..

No comments: