IKLAN..

Friday, December 21, 2012

ASAM LAKSA SATU!


Minggu ni masuk kali ketiga aku membedal mendalah ni....nape lah sedap sangat nih yerrrr....letak ape yer sedap sampai ketagih aku  dibuatnyer nih...letak spender ker dalam tuh????huahuahua....Portion giler banyak dalam mangkuk...makan sambil nanges2...sob..sob...T___T...


RM6 semangkok...@ Food Court UOA Damansara

Dah 5 tahun keje area sini..sampai pening kepala aku nak pikir time lunch nak makan ape yer??..tu yang kalau jumpe menu besh2, memang tibai itu ajelah sampai lebam...sampai timbul selera nak makan lain pulak....huahua...tak tau lah sampai biler aku boleh bertahan dengan asam laksa pedas kebabom ni...

Perut sudah kenyang...jom tido...bos aku takde hari ni..opis pon dah lengang...semua balik rumah nak balut hadiah, nak hias pokok lagi, masak rendang, buat ketupat, baking kek black forest sempena krismas ni nanti.....maka aku lah bos...huahua...!


No comments: