IKLAN..

Tuesday, December 4, 2012

CANCER ALTERNATIVE TREATMENT @ SASAPAN BATU REMBAU


Oittt...aku baru tahu sasapan ni nama tempat dan ianya di semenyih before sampai beranang...masih di Selangor ok..word sasapan tuh dah macam nama tempat kat sabah serawak gitu..maafkan saye..ilmu geografi tak berapa cerdik..Kesini kerana membawa abah mencari pusat perubatan alternatifnye..penuhi ajelah hajat dia yang aku termampu selagi dia hidup..aku tak pernah drive jauh2...mata cepat penat..so, mula2 adalah cuak tapi bila gugle tempat..ohhh dalam 1 jam ja..sebab tempat tuh hanya bukak pada hari sabtu hingga hari rabu, payah lah jugak nak riki2 masa yang sempat..aku  ni dahler sabtu ahad dah ade appointment untuk rumah baru maka tak sempat nak kejar ke beranang pulak..letih ok dengan mengemas tak sudah2..dengan aseklah berulang ke klinik sebab dak apip tak sihat  tu belum kire berulang ke toilet sebab kes cirit birit..tensi mak!tapi dah semua orang pon tak available,sapelah lagi yang boleh diharapkan..sian plak kat abah aku.darah dah meleleh2..

So, mak haruslah mengapply cuti di hari senin...untuk ke beranang...membawa bersama2 apip, mak dan abah..laki mak tak join sebab koje plus ade kelas plak.. kenelah pergi seawal mungkin supaya boleh sampai rumah before petang kerana kereta akan diguna pakai oleh hubby untuk ke kelas.... 

Maka bermulalah perjalanan short cum long distance aku di hari senin yang indah...keluar pepagi macam orang bekerja jugak...uwaaaaaaa....

But sebab malam tido cukup maka i feel fresh lah pagi tuh...mood adalah santai semasa driving..siap aku donlod lagu masuk pendrive nak pasang dalam kete nih..gigih2!..tapi tak boleh pakai...benci.....apip teruja sebab long distance..selalu kalau aku drive paling jauh pon sampai Carrefour and Tesco or Shah Alam je bawak apip...huahua...

Ok..tempat tak jauh sebenarnyer..pukul 10 pagi dah sampai area sasapan..sempatlah jugak sesat sampai area pasar semenyih...jalan ke semenyih banyak signboard ok..pening mak nak ikut mana satu!..tapi aku adalah kebengangan sebab sampai2 situ tengok tutup selama seminggu...rasa macam hadoiiii sesia mak apply coti ok...tapi redha jugaklah sebab demi abahku  yang nak jugak pergi sane sampai tak boleh tunggu minggu depan...mak positifkan hati mak..at least dah tau tempat tuh so next time pergi takdelah melilau lagi  cari tempat..boleh shoot terus pergi...huhu...so this sabtu my abah akan pergi lagi but not with me...mak ade appointment kat sepital pulak..hai alahai..anak beranak aseklah berulang ke sepital..


No comments: