IKLAN..

Friday, November 16, 2012

SANTAI @ TESCO AMPANG



Ya...kitorang laki bini dapat makan dengan tenang sebab datang sini tak bawak apip...huahua...datang ke sini sebab nak membeli langsir untuk pintu dan tingkap bilik berserta peralatan mencuci rumah..Tesco buat sales 50% kat langsir2 jadi haruslah grab semua...last time aku datang tengok harga RM99.90...ni dah jadi separuh harga...aku rembattttt!..kita custom made hok sliding cukuplah..kalau custom made satu rumah, mampus gue...!..dah penat shopping, laparrr!...singgah di sini...hubby cakap pernah masuk jjcm...tu yang nak try sangat mee gandung yang famos amos tuh...cinonet sungguh kedai tuh...meja pon comel2..sape bangsa yang order penuh satu meja memang tak cukup..

Memandangkan aku tak sarapan dan dah waktu lunch, aku nak makan berat iaitu nasi..ape barang makan mee2 ni tengah2 hari gini..lapar ok!!..laki mak makan mee bandung....restoren ini sesak dengan orang, maka malu aku nak snap gambo...ambik pon curik2!...sungguh tak blogger...huahua...ok makan kenyang2 sebab balik terus ada kerahan tenaga di rumah baru...





 suasana di dalam santai...



Jus Epal, Jus Limau dan ABC..kalau apip ade, meeti dia yang kongker ABC tuh...pastuh mak dia hanya mampu tenung dari jauh jer terliur tanpa dioffer sebab dibedal oleh apip.....


Nasi goreng Seafood masak Pedas adalah pilihannku...so-so...macam paprik je..


Inilah gerangan mee bandung yang glemer  itu...pilihan hubby...sedap dan kuah pekat serta pedas katernyer...eiii, ape bende ntah tengah2 hari makan mee??..


Snap curik2..malu snap depan2...tone camera henpon mak ni bunyi gelas berlaga...so far penyamaran berjaya bila gambar di ambil di tempat makan cuma yang tak best flash adalah super terang...



 ok..babai..nak cuci rumah!

No comments: