IKLAN..

Friday, November 9, 2012

CUTI YANG PANJANG!


Oh well, cuti lame2 kalau tak kemane2 sangatlah boring kan..?..baki coti aku banyak lagi...first timelah kiranya dalam sejarah selama aku bekerja ni akan adelah jugak cuti yang boleh di carry forward ke tahun depan...good2!..Sejak apip dah masuk 2 tahun lebih ni, sakit2 dah kurang, tak demam melampau yang memerlukan aku bercoti sekali..Alhamdulillah...jimatlah cuti aku disitu..kalau nak compare tahun lepas, sampai negatif cuti aku kene tolak gaji bagai..huahua...

Aku rasalah, aku boleh jimat tang cuti tahun ni sebab bulan 5 hari tuh dapat MC sebulan...tu campur hospitalised skali...hamikkk ko...sebelum tu aseklah dok cakap dengan orang seblah nak cuti nak hilangkan stress sekali dapat terus sebulan...muehehe...tapi dapat pakej sekali dengan perut berbelahnyer...sekarang ni takut nak komplen2 lagi..Tuhan  maha mendengar, sekali dia  bagiiii...tak tertanggung..hisshhhh takotttt...Never komplen dah pasni ok...!

So, start next week aku cuti dari senin sampai khamis...syorgaaaa!..sebab aku kene attend majlis sambut menantu sebelah keluarga hubby di Kelantan...hoyehhhh..boleh singgah salamku kedai pinggan mangkuk tuh lagi...ok yam???..ade sumting nak beli...ngeh..ngeh..Maknanya aku keje sehari je lah nanti..masih ade balance tang coti untuk digunakan untuk acara mengemas rumah setelah berpindah nanti...



presenting kanak2 ribena..nampak macam pics dulu2......pssstttttt pstttttt...yang pink tu menyerlah nyer!

1 comment:

AYU Norfaizi said...

klau da tau pink tu menyerlaaaahhh...g upload wat hape..ngek~wahahahaha