IKLAN..

Tuesday, April 3, 2012

WOW...CEPATNYER RESULT DAPAT!


Sambungan entri tentang kuarkan duit epf aku...26/3/2012..dah kuar keputusan...tak sampai pon 21 hari bekerja...so, sekarang tunggu proses mau release duit pulak dalam 7 hari bekerja....tak sabar..tak sabar...memandangkan aku tak jual2 lagi saham aku ( tahun depan aku jual lump sum double huh ), so aku kenelah kuarkan duit ASB...mujur ada bonus...hahaha..bagus2..tak sesia aku bank in...sekarang aku nak bank out balik..mesti boring budak teller dok tengok muke aku keluar masuk duit...hahaha..saje nak penuhkan cepat2 buku ASB, pastu aku boleh pakai buku baru...hoyehhhhh....

Aku kene top up balance hutang 2k lebih pakai duit sendri..eh, duit epf tu pon duit aku sendri jugak cume belum masanya lagi...tunggu umo i 50 tahun keh barulahhhh halal disisi undang2...

Ok..abes dah citer..nak pergi bayor utang...kalau tak, nanti aku pon jadi cam dalam iklan PTPTN tuh...tak lena tidor malam...




P/s : Apip baru baik demam...tapi malam demam tuh, apip dok tunjuk2 siling and cakap...”amma, tuh ade etan..”..tak tau nak gelak ker nanges...huhu..

No comments: