IKLAN..

Friday, April 6, 2012

I AM REWARDING MYSELF...HUH!


Hari ni dak movers datang memindahkan semua kabinet2 kayu dan besi untuk unit aku..so agak penat lah sket mengemas dan mengangkat barang2 ke stor baru...rasa hampir nak pitam nih sebab tak sarapan...biaselah kalau dah lapar tu, nafsu tuh haruslah menguasai fikiran....dah tak pikir makanan lain dah...dok pikir pizza yang baru tuh...hahaha...giler...!..Untongkan ade member yang senafsu bab makan2 nih...hahaha...Harapan nak diet makin tipis nampaknya...hihihi...

Bos keluar pergi sembahyang jumaat jer, kitorang pon cabut tahan teksi....takde...demn! bas pon bas lah..singgit jer tambang...Agak tamak time mengorder...terus amik set baru serunding ayam, tak cukup tuh, tambah lagi yang platter pulak, dengan side dish roti garlic and mushroom sup...waaahhhhhh...heavenyerrrrrr makan...tamak haloba sungguh!...tapi memang dah ketahuan akan tidak abes makan...aku ni kalau makan banyak2 cepat pening kepala....lagi2 roti and cheese.....muaks!..

Disebabkan balik tidaklah berjemput...maka haruslah balik sendri tahan teksi...feel2 dijemput gitu...hahaha....Oh...makanan yang tidak habis, kita kasi tapau...part aku, aku memang nak tapaukan untuk hubby..takkan aku jer makan sensorang sedap2...sebab tu tinggalkan 2 slice kasi dia rasa...takdelah larat nak bedal 3 slice sorang2.....phewww...mithali sungguh!...Aminkan aku yer...?




  
P/s : Aku tak tau nak review sedap @ tak..pizza semua sama kot tang rasa....yang berubah, toping saje...so..aku tak tau lah caner....sebab makan time lapar, dah tak pikir ape2...hahahaha...

P/s/s: Omaigadddddd...hancusss diet aku cenggini...balik ni harus telan lechitin banyak2....^_^

Bye...

 

No comments: