IKLAN..

Monday, April 16, 2012

DIET MISSION STILL ON...




Hahahaha...diet lah sangat kan...as been told before, makanan untuk diet adalah mahal ok..tu pasal lah misi on off jer...hehehe...ikut bajet lah beb..!..dan macam biase, menu untuk ari jemaat memang spesel dan panjang sikit langkahnyer..ke pusat bandar damansara....orang seblah takmo makan nasi, so kitorang masuk ke kedai kaler merah putih...hihi...tau kan???

 

ehsan google

Order air Ais Lemon Tea RM5...the cheapest one...eh..ranking ke 2 kot...tapi tak selidik harge sky juice..haha...and sebab takmo makan berat sampai full perut dan nak avoid rase nak muntah2 lepas makan, aku order Chicken Lasagna RM14...also the cheapest one which aku tak recommended sebab tak memenuhi citarasa tekak aku..pada aku, lasagna kat Domino Pizza 10 times better....perghhhh...! 

Orang seblah makan Carribean Style Fish Fillet..menu yang aku order sebelum ni atas dasar nak cube sebab aku dok hasut2 cakap sehdappppppp sangat2....and it’s ended makan tak abes sebab tak berapa kene dengan tekak dia...see???lain orang lain rasa kat tekak...so, kalau korang rase sedap chicken lasagna ni, silelah makan yer...aku tak hasut...just bagi pendapat jer...

Tapi aku tak puas ati betul dengan si merah putih ni...kenape time aku order Carribean Style Fish Fillet ni, derang letak seketul, kecik plak tuh, kuah selambak dan salad yang sangat ciput....dahlah aku penggemar menu tuh...so, bile makan tak puas rasa macam...terase-rase gitu...tapi time orang seblah ni order, besar gedabak fillet tuh dengan salad dan sos yang meriah woh....geram jer aku tengok...ini tak adil...and lagi satu yang tak puas ati nih...kenape chicken lasagna tuh served dengan roti manis???cam tak kene jer rase???nape derang tak served ngan roti barguette ker, tortilla ker....anyway..aku dah kenyang pon....Syukur Alhamdulillah....




P/s : Aku pakai image google...pics aku ilang tetibe!..tapi pics aku pon sejibik diatas...musykil aku...

P/s : Saje treat diri sendri makan sedap sebagai motivasi untuk ganti poser yang masih berbaki 2 hari....chaiyok!


No comments: