IKLAN..

Friday, April 20, 2012

MACAROONS YANG COMELS LOTE!


Akhirnyaaaaaa korangggggg....merase jugak aku makan macaroons ni...dah lama dok usha kat mid valley tapi mahal bebenor...dok mampu weh!..So, aku tong2 ngan orang seblah beli online kat Mudah.com...total sumer kiranya campur ngan postage adalah RM40...bersamaan 20 biji....perghhhh..mahal  lah jugak tapi murah than Mid..beli sekadar nak merase...orang seblah dok hasut2 aku kater sedap gilerrr la sangat si macaroons  ni...tak tahan di goda, aku beli aje lah...

Dah ditolak bahagi campur darab, dapatlah sorang 10 bijik..pelbagai warna n rase....chantekkkkk sangat...sayang nak makan...nak pegang n tatap sampai lebam takmo makan comey punyer pasal..hihi..

Macaroons ku sampai naik kangaroo da...hehe...siap packaging asing2 10 bijik sorang...gumbiranya hatiku...



budak posmen antarkan terus ke meja i tell u...tankiup...


da call card...


siap reben gitu...awwww...sooo lovely meh...


look at the colour..sangat colorful..tak sampai hati nak makan...lawa sangat...


mangsa ku pertama adalah yang kaler purple...suweettttt...


orang seblah punyer...siap main tukar2 sebab dapat kaler sama sampai 2...hohoho...




P/s : Baru puas hati aku dah masuk sebijik dalam mulut...to be honest, rasa suweet, sedap, rapuh tapi takdalah sampai TO-DIE-FOR untuk macaroons nih...

No comments: