IKLAN..

Monday, April 16, 2012

SHOPPING KAT GROUPON...




Aku tak tau pon kewujudan groupon ni sampailah adik aku sendri soping2 photobook kawen dia kat sini...hahaha..murah weh..katernyer. harge sebenar rm256 ( lebih kurang ) and dapat diskaun harga jadik rm56 hengget...giler kentang!...tapi biler aku view, banyak kupon tang spa manicure pedicure, belajar bahasa korea lah, makan2 kat hotel...takde ke benda menarik len yang derang bleh offer????tang makanan tu dah ok lah tapi tempat makan tuh macam aku-takkan-pergi-jer???sumer taraf hotel2 lima nam bintang...aku ni bukan orang ada-ada nak makan kat hotel manjang...makan hotel tuh biler ade training kat luor yang kompeni anjurkan jer..hahahaha...paling koman pon, hotel quality makan dim sum...perghhhhh...(*yam...biler nak makan dim sum nih*)

Tapi aku tak view details pon...takut terberkenan kat barang yang giler2 diskaun and aku memang giler2 nak barang tuh, tapi tak dapat beli sebab laki pegang TAC number bank..huhuhu...sedeyyy...

Nah, aku tolong korang...aku bagi link direct..takyah nak cari2 lagik...haha...hepi soping uoollsss...!


Biarlah aku sambung nanges sebab tak dapat soping.....sob..sob...UUuuwaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAA.....

No comments: