IKLAN..

Monday, July 8, 2013

PERSEDIAAN RAYA!


Auwwww comelnyer saya dah buat preparation raya, puasa pon tak start lagi dah sebok2 nak soping raya....eh, tapi memang orang buat preparation raya sebelum raya kan?kalau dah start raya, takde gunanya nak soping2 rayanyer pong! Sales pon dah abes okeh...OK...sekarang Mega Sales dah start uolsss...hajat dihati mahu pergi Sogo tapi kemalasan yang melampau2 membuatkan saya hanya bisa drive ke Juso Wangsa Maju saje..parking senang, tempat baju budak dah hapal dalam kepala, area henbeg pon dah hapal, area kasut2 dah hapal, area minyak wangi dah hapal, scarlett, vincci, nose..hah..sebut je..map kedai dalam kepala dah tersusun...huehuehue..

Barang2 anak sumer aku dah setelkan awal2..lega sikit hati....tumpuan sekarang ni lebih pada anak..punyerlah mak ko ni menggelabah nak oii nak kasi anak gojes di hari lebaran...nak dia gumbira, kasi dia pakai baju baru supaya lebih feel mood raya..eee..hovernyer jadi mak2 nih...tapi aku tau, apip tak berminat dengan baju2 raya nih..aku yang lebih2 sampai2 rumah suruh anak testing baju raya...auwww excitednyerrr..tapi apip lebih mendambakan maenan lori truck yang super besarrrr di hari raya...


No comments: