IKLAN..

Friday, July 26, 2013

IFTAR KE ENAM BELAS!


Daaaa..bersiaran kembali...tepek gambar iftar lagi yer..selagi tak dengar orang takbir, iniler keje tak bergaji aku..semalam aku malasssss yang amat sangat.....letihhhhhh....hampir muntah tapi berjaya ditepis atau erti kata lain dimasukkan kembali ke dalam perut...tak sempat kuar okeh..ingat aku badang kew nak makan muntah..hikssss!


makanya aku hanya membeli Yong Tau Foo di pasar ramadhan...18 hengget..huh...


tapi sos bro tu sedap  nak mampus..kene lah dengan tekak iolss yang tengah ngade2 ini..itulah berbuka dan sahur..lauks satu hape pon tak masak..iolss sekadar masak nasi putih 1 pot untuk laki..pepandailah dia masak nasi goreng ker, goreng telur ker...iolss dah flat abes...kesian apip...ada hikmahnyer iolsss pregnant, anak dah besor dan dah paham makna " MAMA LETIH, JANGAN KACO"..muahahaha..mainlah dia lego depan tibi sambil nonton hageemaru...nak bangun, nak layan cakap pon aku tak larat..

Hari ni masa sahur tadi makan ubat tahan muntah dari doktor kbmc..mejikss..terus aku takda nak mual2 dan bertahan hingga sekarang walaupon pagi lepas mandi tu memanglah hazab sikit..hahaha..

Iolss harap sangat boleh bertahan abeskan poser sebulan ni..sebab tahu nak ganti nanti memang payah..masa nak ganti nanti lagilah perut pon dah besar..masa tu ntah nafsu makan aku menggila tak boleh tengok orang makan , acaner pulak..hikhikhik...

Tata...


No comments: