IKLAN..

Monday, July 15, 2013

PERAMPOK DAH DITANGKAP!


Okehhh..rentetan kejadian rumah ku di rampok dan report polis sudah dibuat berserta team ‘CSI’ yang datang ke rumah mengambil cap jari..pak polisi telah menelepon hubby..menginform bahawasanya perampok2 yang memecah rumah kitorang sudah berjaya diberkas...mereka adalah geng awang itam...eeeee..macam tak caye pulak sebab aku suspek orang2 indon-bangla-nepal-myanmar-melayu mat dadah!..rupanya orang negro yang duduk di apartment Hata Square..

Tapi aku konpius sebab memang tak pernah pon nampak mat negro berkeliaran di area2 rumah aku..hmmm musykil..takkanlah gelap sangat sampai aku tak nampak? Pastu takkanlah orang lain tak boleh detect mat negro yang ronda2 disitu..aku syak polis salah tangkap-boleh??muahaha..mereka akan dikenakan penjara 6 bulan berserta sebatan dan akan dihantar pulang ke Negara asal...huh..rasa-in lu!..details2 lain laki mak  tak tanyer pasal tergamam kot polis tepon hahahaha...barang2 yang dicuri memang dah lesapppp..takpelah aku dah redho..takde rejeki aku kat situ walaupon sedikit terkilan sebab yang hilang tu barang2 kemas masa kawen dan rantai -gelang pemberian abah-dari kecit pakai tak pernah hilang..sob..sob...sentimental value sangat tinggi di situ...walaupon bukanler jenis tebal 22 karat intan berlian bagai cuma sekadar rantai haluss, cincin pon kecit sebab jari kecit tapi tetaplahhhh sayang okeh...sekarang jari aku dah bagak, nak beli yang bagak memang al-mamfusi! 

Haishhhh..barang yang lepas jangan dikenang!

No comments: