IKLAN..

Monday, June 17, 2013

NANDO’S CHICKEN @ SUBANG PARADE!


Baru pertama kali makan di sini jugak..kesian kat aku kan!..cepat cakap kesian pastu korang boleh kelik kat iklan nuffnang aku itu..

Setelah berpuas hati mendapat novel2 yang diingini, haruslah belanja adik2 yang sudi layan kerenah hakaknyer hingga ke Sudang Parade...hikhik!

Nando’s Subang Parade macam very the khelasssss gitu sebab dalam restoren gelap2..kurang pencahayaan...dah kater first time, baca menu pon masih tak paham2..i is fenin....makanya order secara semberono ajelah..semua pon amik menu yang sama..side regular dish tu je yang tukar2...tu pon main petik ekekeke..1/4 mild peri2 chicken + chip + coleslaw / chip + wedges...dey apedaaa..ku pikirkan chip itu kentang nipis2 rangup, rupanya fries?hukaloh...nape tak letak aje nama ‘Fries’ disitu...


 Hungrehhhhhh!


Didatangkan dengan 4 pilihan sos tapi aku makan ayam gitu aje..tak pakai sos..takbleh masuk tekak weh!


Ini bukan satu2nyer yang dia pow dari bondanya...


Mild peri -peri chicken




sumer amik menu dan air minum yang sama..senang!

Ermmm..okeylah..mungkin orang len suke makan kat sini macam laki aku..suke bebenor ngan salad katernyer...aku tak suke...pada kitorang2 yang makan tempohari, suke lagi coleslaw kfc..biasalah..golongan marhaen macam aku memang dah biasa yang murah2 je..sape2 yang suke rasa masam2 dan pedas2 macam tekak laki aku, akan suke kot makan kat sini...kalau tak suke sos masam2, baiklah makan kat Kenny Rogers aje...tak suke jugak?ala....tapau ayam golek aje sudahhhhhh...salad buat sendri, kentang goreng sendri...




Good to the last bit!....hmmmm..are you sure??


 

No comments: