IKLAN..

Monday, June 17, 2013

JM BARIANI HOUSE @ TESCO AMPANG!


Hai uolsssss...soping2 mangga di Tesco..bukan mangga buah yang boleh makan tu..mangga kunci rumah..tak koser nak beli solex2 bagai lah...rumah kene pecah jugak..ni beli yang brand cikai mangga kaler kuning tuh...pak polisi kater kalau beli solex yang lubang besar2 tu lagi senang perompak nak cucuk dengan dawai/besi kasi rentap pastu senang terbarai...tapi kes rumah aku ni len, derang potong telinga teros grill rumah aku..cis!

Setel borong mangga dan barang rumah dan peralatan rumah len yang lebih kepada nafsu semata-mata, perut lapar okeh..tengok kat ‘SANTAI’ full oredi...moh ler makan kat kedai Mustapo dan Jamilah = JM BARIANI HOUSE...hikhikhik...

Order Nasi Beriyani 2 pinggan, Kambing goreng berempah, ayam goreng dan didatangkan dengan 2 jenis kuah ape ntah rempah2 lah ala2 kurma n kari tapi hok ni pekat lagi, dengan sup berempah dan 2 acar buah...order jugak papadom, tauhu bakar, soda bandung dan air kosong...



                                                                 Hai JM Bariani..
                                                                     acar buah

Tauhu bakar sedap tapi isi timun tu pahit der...dah jadi tak sedappppp...jadinyer makan tauhu bakar tak abes..membazir disitu..

Beras dia PanjaAAAAnggggg....nasi pon sedap..kambing goreng walaweh lembutnyerrrrrrr...sedap!kuah pon sedap...takdelah aku makan kering je..tercekik pulak nanti...dan yang paling penting, anak aku makan nasi bertambah2 uolssss...gembira di hati melihat anak berselera....mak makan sikit pon takpe...oh, apip kongsi nasi ngan aku jer..tapi dia chop ayam goreng sorang2 takmo kongsi dengan makbapak..agak tamak disitu..
 



nasi sampai melekat kat pipi..tak tengok iklan ker??sebutir nasi sama dengan setitik peluh petani...!



Overal aku puas hati sebab anak aku makan dan kekenyangan...hepi beb hepi!.dah bape bulan dia tak makan nasi...hidup dengan susu je..kerempenggg hah...anak orang len gempal2 semua makan nasik..seronok tengok..so bila apip makan nasi memang gembira rasa nak buat kenduri kesyukuran gitu..hahaha..

No comments: