IKLAN..

Monday, June 17, 2013

FROM AMPANG TO JUSCO WANGSA MAJU AND SUBANG PARADE WITH LOVE!




Kelmarin telah pergi ke tempat kecintaan sejak kecit kerna telah membesar di area sana...Jusco Wangsa Maju...yupppp..dolu2 tetiap bulan bapak aku datang sini beli barang dapor...jadinya walapon banyak shopping complex lain yang lebih gah dibangunkan...tetap pilih jusco..jiwa dah sebati disitu..auwww...saya musti pileyyyy!

Datang bersama mengusung seorang anak, seorang makcik dan 2 orang adik jantan...sekarang sangat bahaya wohh..dah tak bleh jenjalan drive sorang2..banyak kes rogol, bunuh...takuttttt...Negaraku ini dah tak macam tak selamat dengan penuhnya orang yang tak waras tinggal didalamnyer..tahap keselamatan 100% dah tak terjamin lagi...jadinya...ladies driver out there...mau pigi jalan, teman kasi bawak okeh...

Jalan ke Jusco dengan tujuan nan satu...mahu tuju ke MPH..yeayyyy..mau cari novel ini..yerrr..kan aku dah katerrrrr...sekali dah terjebakkk abeslah aku...sampai ke novel aku cari..pasni kalau kuar merchandise bantal gambor izzue dan tiz maunyer aku beli nih..habeslahhh aku...habeslahhhhh..tolongggggg!!! tolonggggggg!!!

Novel itu adalah sedang sangat laris dipasaran promoter MPH melaporkan sebagai berkata dari tempat kejadian sampai kene tunggu re-print balik kerna kehabisan setok...perghhhh..penangan izzue dan tiz gituuuu...abestu takkan pulang tangan kosong kan??tapau Adam & Hawa satu...ok, mak memang tak mengikuti langsung drama ni sebab kebizian..alang2 dah sampai situ, mintak tolong sama promoter MPH check lagi di mana MPH berdekatan yang still ada stok buku hot itu...gigih ni tau!dan hasil dari rikian..kat Subang Parade MPH ada 48 bijik lagi..muahahahaha...eh, jomlah pergi...kuar laju2 dari jusco menuju ke subang..yeahaaaaaa....



auww chakkkk!  { L-R = 30.00 , 19.90, 19.90 }

Jalan ke Subang Parade melalui Federal Highway adalah sangat menyampahkan...pukul 12 aku gerak from jusco, pukul 2 masih stuck kat highway...benci!perut dah lapor okeh...i is first time masuk Subang Parade...itu je pon dah melambangkan kegigihan aku mencari novel2 tersebut...dolu2 masa koje Shah Alam, hari2 lalu seblah tapi pandang hujung mata ajelah...

Setibanya di MPH terus mengarahkan bodyguard cari novel2 itu...aku tak koser nak  cari..dah penat drive..hahaha...SHN & SSID kasi bungkus!..Ohemjiii..pencarian novel yang sangat memenatkan...tapi nak cari jugak...aku tak sabor nak tahu ending dia cemaner..tak sanggup nak tunggu drama abes..macam lamaaaa je lagi nih...muahaha...huh!

Tu mujur tak layan sumerrr drama yang tibitiga siarkan..semua based on novel tuh..koyak poket oiii!!...tolonglah tibitiga dan tibi2 len..jangan siarkan drama novel pastu letak hero kiut2, taf2, ensem2 berlakon..tak sanggup nak beli novel dah..sebab aku takde mase nak bace...kalau aku bace, sumer koje kat rumah tak jalannn sebab ngadap novel...aku tak boleh baca sikit2 pastu sambung esok pulak baca...tak boleh, jiwa tak tenteram...aku kalau dah pegang buku memang akan khatamkan sampai abes hari tuh jugak....hukhukhuk...eh, kalau baca quran camni kan bagusssssss.....malu nyewwww sayerrrrr!

Okehlah..pasni sambung entri makan....tata..

No comments: