IKLAN..

Thursday, January 31, 2013

NOT THAT BAD!




Hemmo hemmoooo....ketika ini masih sabar menanti kepulangan sofa cavenci ke pangkuan keluarga...sudah sangat rindu sama itu sofa sebab yang lagi sekerat tu dak apip kongker duduk sorang tak kasi share2..huhu..sendri keluar duit, sendri yang kene merempat duduk kat lantai...sob..sob...

Aku dah koling2 cavenci mau tahu bilerlah sofa ku itu mahu dipulangkan...services derang walaupon banyak yang dengar & citer tentang keburukan tapi so far sepanjang aku berurusan dengan derang, sangatlah bagus...muahaha..puji nih!ikhlassssssssssssss.....betol nih....

Check punyer check punyer check...4 Feb ni sofa ku itu akan dipulangkan dari kilang..jangkaan dalam minggu depan lah...huhuhu...cepat setel, malas nak koling dah..derang pon mesti  boring asek kene chase dengan aku macam beli sofa 2k riban2...hahaha...

Ni claim medical pon satu hal lagi..sedang menunggu cheq di proses kerana memula kene reject sebab takde referal..haihalahaiiiii..emergency cases pon kene referral???..mujurlah HR dah re-submit balik suruh proses je terus...tu pon naseb baek lah aku kol nak tanyer status...gitu kan...selagi tak dapat di tangan ku, memang aku kejarrrr sampai dapat...ratus2 hengget..takkan lah nak pejam mata kot...haruslah claim balikkk..hihi..hmmm.. letih tau berurusan dengan orang2 nih..letih sangat...!

No comments: