IKLAN..

Wednesday, January 2, 2013

HAPPY NEW YEAR 2013..!


Yeay....tahun baru dimulakan dengan takde air..gud job syabas...!..memang berazam sungguh...takpe2...rumah mak dekat, jadi mari serbu rumah mak aku mandi manda disana..tido sekali terusssss....

Ape azam tahun baru?..takde...dah tak macam dulu2 sebok pasang azam pastu satu pon tak tercapai...huahua..satu2 nya azam yang dapat dicapai pada  tahun 2009...azam nak kawen...yeay..berjaye!...

Now?...yilek....Cuma berdoa saya dan keluarga diberikan kesihatan tubuh badan yang baik baru boleh buat apa yang nak dibuat..

Babe....whishlist tu dikire azam jugak ker?? Whishlist tu banyaaaaaaakkkkkk....dan boleh dicapai kalau duit banyak...huahua...oklah..kirenyer azam saye adalah nak cari dan kumpul duit banyak2, barulah boleh capai impian2 murni saye...salah satu yang bakal direalisasikan pada penghujung Februari......can’t wait!!

Hari ni datang ke opis dengan membawa beg opis yang baru....muahahaha...50 hengget kat Masjid Jamek....sebab saye memilih adalah kerana ianya kompak, kiut dan saya nampak sungguh bergaye pabila menyandang beg itu seolah2 membawa laptop padahal baju hujan je yang buat kembong...mamposlah statement...muahahahaha...dah almost 3 tahun tidak membawa henbeg ke opis kerana saye merempit...tsk..tsk...



Pagi2 lagi terus gugle cari calendar takwim cuti2 tahunan 2013...tahun ni tak dapat calendar lagi dari kompeni..kedekuts....kalendar adalah sangat2 berguna kepada saya kerana memudahkan saya merangka cuti tahunan saya termasuklah cuti raya poser, raya haji etc...okeh...


No comments: