IKLAN..

Monday, February 4, 2013

KFC GOLDEN WRAP CHICKEN TIDAK MENGECIWAKAN...




Ewahhhh...propa je aku ni kan??Saje nak bagitau aku dah rase KFC wrap tuh..tak sangke sedap..hahaha...selalunyer produk kfc ni kompang je lebih, bila beli sedehhhh...tapi yang ni memang tak sedeh lah..sedap dan super sedap!terase dia punyer pedas lite2, jagung dan mushroom pon banyak...aku makan pon tompang laki punyer pasal aku tak konfiden nak beli 2 set takut tak sedap, pastu tak makan..tak ker membazirrrr...ayam pon lembuttttt je..adoiiii...meleleh air liur ni dah teringat balik kat ayem wrap nih...

Tankiup la betty sebab berjaye buat aku hasut laki suruh beli wrap ni...muahaha..saje up kan nama betty..kalau tak sedap, boleh salahkan ko sebab buat review salah...hahaha...


 
 ~amik bauuuuuu~

Ok..sila pergi beli sekarang..satu set around 11.00 hengget...tak payah amik set nasi..makan ayam pon dah kenyang..

No comments: