IKLAN..

Tuesday, January 8, 2013

CUTI & CHECK UP!



Wohooooooo...cuti yeay!!..cuti di kala kawan2 lain bekerja adalah sesuatu yang menyeronokkan...huahua....tapi cuti kali ni takdelah menyeronokkan pon..gua mau pergi check up...ini adalah 2nd check up and harap2 the last check up kat Sepital Manjung..dah malas pepagi bute bangun dan berkejaran ke Manjung nak punctual punyer pasal....

Oh..dalam berita masih ade lagi rumah yang takdak air..kesian2...rumah gua air sudah datang hari sabtu lepas...tu pon menggelupor takda air sekejap..mujur rumah mak gua dekat...bersyukurrrrr sangat... 

Sabtu ni orang cavenci mau datang rumah angkat sofa yang patah riuk...dalam 3 minggu baru boleh dapat balik...OMG...maka aku beranak akan  bersila tengok telebisi..huhu...apip tak boleh main lori2..yeay..bagus..kurang sket menyepah angkut2 bantal bagai...

Besok lagi satu hari je datang opis..pastu coti2 lah aku...tak sabar2! 


OK..blurrr..takdak apa nak update tapi gatal jugak nak menaip, so ginilah jadinyer...satu entri sampah berjaya dihasilkan...

P/s : Mood ketika ini adalah berdebar2...apela result cyst aku nih...

No comments: