IKLAN..

Saturday, January 12, 2013

KHABAR GUMBIRA DARI HOSPITAL SERI MANJUNG.....!!!


Yeay...i'm back..semalam lagi dah balik rumah...trip yang pendek sangat2 memenatkan..mujur Perak tak jauh macam Kelantan...

Ok..ke Perak membawa makbapak ku sekali...pagi2 lepas suboh sudah bergerak ke Perak...shoot terus ke Hospital Seri Manjung satu kereta...kali ni tak tunggu lama untuk dapat nombor giliran...appointment 9.45 pagi...sebelum 10.30 pagi setel semua...

The result is.......sangat2 lah surprise bagi aku..my cyst dah hilang...my cyst yang 2 bijik berukuran 4 cm yang almost dibedah jika terus membesar itu sudah hilang...wow sangattttt!!Syukur Alhamdulillah Ya Allah....tak sesia aku telan GLA Complex Shaklee 2 biji sehari tu walaupon kadang2 aku missed jugak makan....tak sampai sebulan aku makan boleh dapat result yang mengkagumkan....again, semua itu dari Allah...hormon badan aku dah kembali stabil kot...amazing sangat bila tengok skrin tu memang dah takdak cyst 2 bijik just like yang aku scan before kat KBMC...untuk mengkonpomkan result, aku akan ke KBMC semula selain untuk tahu result pap smear...pas ni no more check up kat Seri Manjung lagi...yeay...letih ok check up jauh2 nih...


pekerja private kene bayor 5 hengget je...


Then terus shoot ke Parit ketemuk bonda bapakku di sana sambil makan tengahari sekali...kenyang!!!!Petang before asar gerak ke kampung ku yang sudah lama tidak dijengah...Kampung Paloh Layang2 Kiri...tido disana semalam sebelum pulang KL...


Disambut dengan air kelapa muda...heavennnnnhhhh!!!



Apip sangat2 addicted dengan air kelapa muda ketika ini selain susu Anmum...huhu..

Lalat dah takde dah...lega...kalau tak, rasa macam orang2 pelarian kat somalia sana...lalat hinggap kat muka..rimasssss..nyamuk pon takdak da....jadi tidur malam2 adalah lena sangat2..plan nak beli kelambu jaring kat Sakan kensel...huahua...


3 comments:

Unknown said...

Alhamdulillah leganya rasa ye.. boleh ke sy share cerita awak ye ttg cyst hilang ni. TQ

http://www.mohkitasihat.blogspot.com/

dayana fezura zaini said...

Yes Tini..boleh..sila2..klu ianya untuk kebaikan..why not..

Unknown said...

Salam sis... Terjumpe blog mengenai cyst... Son far mmg makan gla shaklee ke? Or ade buat apa2 rawatan lain sebelum checkup. Boleh email sy zalikha_ridzwan@yahoo.com tkasih