IKLAN..

Wednesday, January 30, 2013

HAI OBAT HAI OBAT!


Update lelaju....idea makin kurang..help..help!!!


Gambor ubat ni hah from Hj Zaber...ke Sasapan Batu Rembau Ahad dan Senin..dengan aku2 sekali nge-check perut nak tengokler  cyst aku caner keadaannyer..betol2 konfirm ker dah hilang nih??...risau..Hj Zaber rasa by picit pergelangan tangan area nadi tuh pastu...keplinggggg!!..terus dia bagitau ade lagi sket dan bagi ubat atas tuh nak hilangkan saki baki cyst katernyer....memandangkan GLA Complex aku dah abes dibedal...aku tawakal ajelah makan ubat ni..harap2 hilang by the time aku gi check up di KBMC nanti...


Popia ehsan dari Beti..tenkiu lah yer beti..popia ko sangat2 membantu di kala aku sangat2 malas pastuh kelaparan...jadilah buat alas perut di pagi hari ngehngeh!

..Sebab jeles tengok ko makin rampinglah, aku dah takmo makan nasi memalam...muahahaha...maka laki aku pon dah takde geng makan nasi memalam pastu request masak spageti aglio olio nih...aku ambik bau aje...gigih nak ramping nih..raye bolehler kiter pakai baju kebaye sama2 yer??

No comments: