IKLAN..

Wednesday, March 13, 2013

GLA COMPLEX SHAKLEE DAH SAMPAI DI TANGAN!


Remember GLA Complex..from Shaklee...? Kali ni beli terus 2 botol...tahanlah 2 bulan kot..apa yang buat aku trust supplement from this brand sebab dah cuba sebelum ni pada saat aku kritikal dan hasil yang sangatlah amazing ok..fuhhh lobi kaw2 nih!...eh, aku belum lagi jadi pengedar sah..masih memikirkan mahu jadi ahli ke tidak...memandangkan aku bakal membeli produk ini sebagai supplement tambahan aku, why not jadi ahli kan?dapatlah sket diskaun hikhik...pastu kot2 ada orang interested nak cuba produk ni lepas baca testimony aku, bleh lah aku pergi melancong ke Paris sebab dapat jual melebihi target...hahahaha...berangan gitu kan??

Nak tahu apa kelebihan GLA COMPLEX?..ok sila bace sampai abes....

GLA Complex Shaklee merupakan kombinasi minyak borage yang mengandungi asid gamma linolenik (GLA), asid linolenik (LA), minyak bunga matahari dan vitamin E. Kebiasaannya digunakan untuk regulate kitaran haid, simptom PMS, sakit kepala dan untuk mereka yang menopause. Selain itu, GLA Complex ini amat bagus untuk skin texture, skin repair dan buat skin glowing.

· Membantu mengawal dan mengatur kitaran haid.
· Meningkatkan kesuburan.
· Melegakan PMS (Pre-Menstuatation Syndrome)
· Membantu dalam menangani menopause.
· Menguatkan kuku & rambut.
· Menjadikan kulit lebih sihat & berseri-seri.
· Membantu menangani ekzema.
· Melegakan symptom akibat Rhematoid Artritis.
· Mengandungi vitamin E untuk menguatkan dinding arteri.
· Menguatkn immuniti badan.
· Mempelahankn process penuaan.
· Mengurangkn “blood clot” yang menyebabkan serangan jantung.
· Mengawal kencing manis
· Mengawal kolesterol.
· Bagus untuk saraf. 

GLA boleh diambil oleh lelaki dan wanita. Ia sangat membantu terutama mereka yang mempunyai masalah jerawat, mereka yang punya masalah menstrual, monopause sindrom, darah tinggi dan kencing manis.Kelebihan vitamin GLA Shaklee ini ialah kerana ia mengandungi vitamin E yang asli. GLA juga mampu menangani masalah kulit kepala berkerak, berkuping, bersisik.
 
Bla..bla..bla...letaklah apa jua kelebihan sesuatu produk, memang aku takkan tergoda beli kecuali kerana keperluan dan dah test kat diri sendri......bukan dari orang lain nih..makan tak sampai sebulan, 2 bijik cyst aku hilang...syukur sangat tau..rasa macam berbaloi beli sebab memang point utama aku makan sebab nak hilangkan cyst ni..dan paling penting xda kene operate2 buang cyst okeh..true cyst dalam badan kita ni memang datang dan pergi...kejap ada kejap takde...sebarang supplement pon kalau nak kesan dan hasil yang terbaik haruslah dimakan secara berterusan kan kan kannnn...

Kalau ikut pada pengedar Shaklee ni, makan GLA ni sebijik pagi sebijik malam...tapi ikutlah pada korang..nak jimat kalu, makanlah sebijik sehari pon takpe....ok babai... 


No comments: