IKLAN..

Tuesday, March 12, 2013

ANTARA TV KOTAK, LCD , LED DAN TV PLASMA...


Okeh2 mane satu pilihan hati nih...tibi skrin leper dah makin murah kan?berlambak kat pasaraya dengan bermacam2 offer harga terendah...rambang....geram lah sangat alolololo....

Tempoh hari ke Carrefour shoot terus ke tempat tibi...usha2 tibi lah konon..pastu buat perbandingan...uiksss yang 50 inci Tibi Plasma memang peninlah kepala...besar dan terang sangat kan..

Rata2 rakyat golongan pertengahan semua pon dah pakai tibi flat screen kan?kalau paling cokia yang takde brand pon takpe asalkan flat screen yer dok??rumah aku je yang masih setia pakai tibi kotak okeh..sob..sob..hok bontot besar tuh...

Kitorang ni dari jaman tibi lcd tengah top dulu, kalau ker pasaraya mesti nak round2 area tibi...rase macam best sangat dapat tengok tibi besar pastu pasang angan2 nak beli sebijik walau apa pon jua keadaan satu masa nanti...mesti syiok kan tengok movie takperlu nak pakai spek ni hah dapat tengok subtitle sebijik-sebijik...hahaha...kesiannn tau kat aku ni tengok citer kartun The Simpsons nak jugak subtitle bagai..kalau tak aku tak pahamm..erkk bukan tak paham hikhik..kurang  feel...ni memang kene hantar bukan anak je tapi dengan mak2 sekali ke smartreaders....hahaha...shopping barang rumah tetiap bulan maknanya tetiap bulanlah kitorang dok ulang alik depan tibi besar tapi tak beli2 pon...muahaha..mesti promoter kat situ dah mark muke kitorang dan jadi bahan umpatan disitu...huhu

Aku bukan jenis manusia yang ikut perkembangan terkini sangat..kalau ada duit, beli..kalau takdak..dok dendiam saje...kalau mampu, belilah yang mahal..kalau duit cukup2 makan, pakailah apa yang ada yer dop?..kadang2 keinginan itu mengatasi keperluan....kehendak itu dah jadi target dalam kehidupan...kalau takdak target rasa macam loser...itu yang aku rasa lah, korang aku tak taulah yer..

Korang janganlah pulak tertipu dengan tajuk diatas..tiada sebarang kupasan pon untuk soklan diatas sebab aku pon tak tau mane yang besh...asalkan besar aku puas hati je..tapi kalau rumah kecik, pastu tibi skrin 50 inci memang rasa macam penat biji mata okeh nak tengok the whole skrin...rasa macam berpinar pening...

Insyaa Allah it will be my next target...hubby dah approved...hoyehhhhh....!ianya sudah berada dalam waiting list terlalu lama..perlu dikeluarkan dari waiting list dengan segera supaya aku tak mengigau lagi...hahaha....

No comments: