IKLAN..

Sunday, August 5, 2012

SHOPING2 AT SOGO HARI BERPUASA...



Letih.....sebab mengendeng anak sekali....bukan anak je...aku bawak mak dan adik...yer...ramai2 pergi, mestilah meriah kan....tujuan utama ke sana as usual, menghabiskan duit ala orang kaya...yeay...!

Sogo sales gila wohh!...rambang mata mak noks...dari handbeg, kasut, baju...ape yang tak sales???semua ada...(*dah ala2 promoter sogo dah aku nih..owhh...maafkan aku*T_T)
Dah 2 minggu berturut-turut muka aku bertempek kat sogo nih...

Ya ampun, ramai sungguh yang soping raya walaupon aku tiba rasanya seawal mungkin cuma tak perlu menunggu depan pintu sampai sogo buka kasi masuk..huhu...

That day i bought handbag sembonia untuk mak dan mak yang ( 70% sales beli 2 dengan  harga RM99- terus rembat..hahahah ), baju kemeja bonia untuk abah dan pakcik mokh 
( also 70% murah2 mane nak dapat camni kan hari2...memang lah sogo sales hari2  tapi aku tak pergi hari2..huhu..)...jalan2 tempat luggage, terberkenan dengan luggage idaman hati yang super besar and yess 70% juga...suke2...terus ambil  tanpa membuang masa...

Walaupon kene tunggu sales baru boleh something yang mak suke tapi takpe, aku puas hati...haishhhh..beraye dengan handbag baru lah mak aku tahun nih...walaupon beli dengan duit sendri ni tapi mak kene sorok2 dari abah sebab tahun ni je dah 2 kali beli handbag untuk mak..bazir katanya beli hadbag banyak2...tapi being as a woman ~ we will never stop dari beli handbag ok...it's a woman thing!!!!Man never understand!!!Hohhhhhh...







No comments: