IKLAN..

Wednesday, August 29, 2012

IDAMAN SURI -VS- SALAMKU


Hajat nak pergi beli mangkuk2 hidangan yang kiut miut kat Idaman Suri @ Langkawi...tapi entah bilerlah boleh merase pegang mangkuk2 kat sana yer...huhuhu...balik Kelantan coti raya lepas, aku lepaskan geram kat kedai mangkuk feberet ‘Salamku’...pernah dengarkah wahai rakyat Kelantan atau kipas susah mati mangkuk2 idaman???Wohoho...rambang giler mata aku....tapi bengkek jugak sebab pattern hok lame tahun lepas dok usha baekkk punyer dah abessss.....wuwuwuw...sedey....sempatlah aku rembat semangkuk dua yang berkenan di hati..but.....memang murah korang....standard mampu beli lagi ni lah pada aku....tahun depan mau pigi lagi...daaaa....




Mau buat trip ke sini nak beli mangkuk hayunnnn....bestnyerrrr...lalalala


  

geramnyerrrrrrr....

 


canteknyerrrr.......


 


rambangnyer mata.....semuaaaa pon nakkkkk laaa...



 looking for this one yang dah abes stok kat 'salamku' tuh..wuwuwuwu.


 

ok..tetibe terselit..lari tajuk kejap..ini adalah satu dari tempat yang wajibulghunnah setiap tahun yer (     Pasar Siti Khadijah )...my all time feberet...yeayyyy!

 

tapi aku bukan beli pon barang2 basah...aku tuju terus kedai kepok..hihi...untuk cuci2 mata, kita ke kedai kain pulok...



Sewaktu berjalan2 di pasar siti khadijah, confirm akan lalu kat kedai2 makan jual udang dan sotong besau2...sekor RM15 ok...mahal!!!usha dari jauh jerrrr ler...



P/s : semua pics den rembat kat google, so tuan empunya gambo,  mintak ijin yer untuk reference den...tenkiu...


No comments: