IKLAN..

Friday, August 17, 2012

CUTI RAYA ~ MARI BALIK KE KAMPUNG YEAYYY!..


Owhhh...heavennyer rase pagi tadi on da way ke opis...jalan sudah clearrrrr...woooottttttt...seronotnyer....woootttt...ramei sudah kembali ke kampong halaman masing2............aku antara individu yang akan pulang ke kampong last-last minit...sob..sob...malam jemaat a.k.a sabtu pagi jam 3....luckily brother in law tompang kereta, boleh ganti2 driver ngan hubby....kerana kalau nak mengharapkan aku ini, tidaklah serajin itu rasanya....aku memang tak suke drive travel jauh2 nih...mataku cepat penat!so, keberadaan aku dan apip dalam kereta adalah untuk tidor, takde makne nak teman2 kan driver...esok2 dah tentu2 aku jugak yang jage anak...ken korang?

Tahun ni jugak tahun fisrt time aku poser penuh....perghhh..macam tak caya pulak...eh, bukan sebab pregnant ek...bukan bukan.....period punya timing memang selalu lari, so kali rejeki aku lah kot tak perlu ganti2 poser 6 ke 7 hari....best!Bolehlah aku poser enam di kala perempuan2 lain menggantikan poser mereka..tapi aku baru je plan takmo poser pabila balik ke kampong nanti..boleh kan??kalau tak silap aku, perjalanan lebih 90km dibenarkan berbuka~jika ianya memudaratkan..tapi aku nih????tengoklah nanti......dan yang paling mengecewakan, tahun ini tahun ke 3 aku tak ke masjid solat terawih...sungguh tak terkejarkan masa rasanya bila kita punya anak kecil...tak tercapai target aku nak berterawih waima satu hari sekalipon...



P/s : tahun ni raye rumah mertua, yeay tak sabar nak tido bilik baru.. - kelik kelate!



No comments: