IKLAN..

Thursday, July 26, 2012

TRAINING @ PENINSULA...



Been selected to attend In House Training....tajuknyer ‘ Rebranding Yourself Toward Excellent’....can’t wait sebenarnyer...dah lama nak attend kursus ni sebab motivatornyer adalah Dato’ Dr. Hj. Fadzillah Kamsah....woootwooottt....selalu tengok dalam tv jer kan???sekarang ni live okeh...biler dah kene listed nih, aku dengan berbesar hati lah mau pergi...takdelah macam liat-liat je nak pergi training..plus KPI aku kosong lagi nih weh...DANGER2! kang tak dapat bonushhh!..NANGES!!...hihi..

Walaupon training dalam bulan poser, harap2 lebih berkat dan tak mengantukssss...satu hari jer....bleh ler keluar opis....buhsan dok opis sajer...nak nak bulan poser ni, lagu raye dah berkumandang....mood coti sudah mari lah...hahaha...


Sample Image

Sorry ~ abaikan pamplet tuh, nak tunjuk muke Dr. Fadzillah Kamsah jer..

Ok,


Ni plak aku saje nak kasi tau..faberator motivator aku...





Kenal tak ni sape???kalau korang tengok AF batch mawi, sure korang tau kan?..Ha..inilah dia Dr. Love a.k.a Dr. Azhari OthmanThe founder and international speaker of 8ELQ of Self Development Programs..dah tua2 pon still nampak hensem kan? Aku pernah attend kursus di Trolak dibawah seliaan dia...one of  my fave motivator...! i loooiiiikkkkkkkkkeeeeeee.....!





P/s: Teruja & Kagum!

1 comment:

BetiZaini said...

jgn lupe tiru gaye fazilah kamsah cm johan nanti..hahahaha